לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:

 

האם ניתן לעצב חדרי ארונות קטנים? 

 

חדר ארונות בבית מדבר על אחת הנישות בעלות המבנה היוקרתי או מהיוקרתיים ביותר בעיצוב פנים הבית. רבים מאתנו חושבים על האפשרות הזאת אך לעיתים לא טורחים לנסות ולבדוק את האופציה כתוצאה מגודל החלל והמבנה הכללי שלו.

 

לאחרונה, ניתן להתרשם מחדרי ארונות קטנים במיוחד בבתים בגודל סטנדרטי או דירות בגודל סטנדרטי אחרי, זמן רב של התחבטויות בצורת סידור הארון, קיימות כמה אופציות נוחות להקצאת מקום עבור חדר ארונות בבית, גם במקומות קטנים ללא אפשרות לתוספות בנייה. חדרי ארונות קטנים, עשויים להיות פחות נוחים מבחינת התנהלות וארגון, אבל כאשר נוקטים בדרכים הנכונות, קיים סיכוי סביר ליצירת סדרי עולם שונים בחדר השינה . ארון בגדים – מה זה?

 

חדרי ארונות בחדרי שינה גדולים- גניבת שטח קיים

 

בבואנו לעצב חדר ארונות קטן עלינו לקחת בחשבון ולהחליט איזה מחיר אנחנו מוכנים לשלם בגין הרצון להגשים חלום זה של אותו חדר קסום שעתיד להכיל את הביגוד וההנעלה שלנו. בבתים בעלי חדרי שינה בלי חלל גדול שאינו מנוצל ישנה אפשרות שרבים אינם חושבים עליה, כמו בניית חדרון עבור ארון הבגדים מגבס או גבס קל. בניית חדר ארונות מחומרים פשוטים וקלים מתוך חדר שינה גדול יכול להיות פתרון קל ומהיר אבל חשוב ביותר לתכנון מדוקדק שיכלול חישוב החלל הסופי שיישאר בחדר השינה עצמו.

 

חדרי ארונות בסגנון ארון גדול

 

עוד אפשרות לבניית חדר ארונות יכולה להיות בסגנון בניית ארון גדול מאוד בתוך החדר עצמו, גם בחדר קטן יחסית. תוכלו לבנות בתוך החדר עצמו ארון בגודל של פי ארבע מבחינת עומקו וליצור מעין חדר ארונות קטן גם אם אין לכם מקום מיותר לבניית חדר ארונות בבית או בדירה שלכם. אופצייה הינה שכיחה הרבה פחות, אבל מעניקה פתרון יעיל ונוח למי שאין ברשותו דירה או בית גדולים דיים כדי לספק את האופציה והחלל לבניית חדר ארונות בפני עצמו.

 

הסבת חדר או בניית יחידה קטנה לטובת חדר ארונות

 

בבית פרטי תוכלו לבנות יחידה נפרדת עבור חדר הארונות שלכם, גם אם מדובר בבית הבנוי על שטח קטן יחסית. תוכלו להתחיל את הבנייה מתוך הבית עצמו , מתוך החדר ממש, ליצור דלת היוצאת החוצה ומאפשרת לכם להיכנס אל חדר ארונות חיצוני אשר בולט כמעה אל מחוץ לבית אבל שייך לחלוטין לחדר ספציפי אחד.

 

חדר ארונות לנעליים – הפקת המרב מחדרי שינה קטנים

 

גם אם חדר ארונות הוא לא אופציה, תוכלו לבחור בחדר ארונות או נישה לפריטים קטנים יותר, כמו חדר נעליים. הקצאת אזור ייחוד לנעליים הוא אחד הצרכים הבולטים בחייה של כל אישה ממוצעת, תוכלו לבנות חדר ארונות מינאטורי לטובת הנעליים שלכם ולוותר על המראה המסורבל של הנעליים הדחוסות.

 

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט