לפרטים נוספים ויצירת קשר:
* שם:
* טלפון:
אימייל:

 

ארונות בגדים לילדים 

 

ארונות בגדים לילדים הנם ארונות אשר אופן בחירתם חשוב מאד לכל מי שבכוונתו לרכוש ארון חדש. הבחירה שלהם מצריכה להכיר גם אלמנטים עיצוביים אבל גם אלמנטים בטיחותיים לילדים. עניין נוסף שחשוב מאד לדעת אודותיו מבעוד מועד מתייחס לעובדה שתמיד יוצגו לכם ההבדלים בעיצוביים בין ארונות לפעוטות לארונות לילדים גדולים, ומי שקונה ארונות לפעוטות – עם עיטורי וולט דיסני או דמויות ילדים אחרות, למשל, בהחלט מסתכן בכך שהילד בעצמו יבקש להחליף את הארון כשהוא יגדל. לכן, בחירה מראש בארונות של הגדולים, בגילאי 4+ תהיה חכמה יותר בהתחשב בהיבט העיצובי.

 

עצות בנוגע לבטיחות הילד

 

* הימנעו מרכישת ארון עם חלקים חדים, כולל ידיות פרזול חדות ודפנות דלת חדות.

 

* הימנעו מרכישת ארון עם צירי הזזה חדים או דקים מהם הילד עלול להיפצע.

 

* הקפידו על ארון עם ידיות הזזה בגובה נמוך באופן יחסי על מנת שהילד יוכל לגשת בעצמו וללא מאמץ.

 

עצות בנוגע לעיצוב הארון

 

התוו את עיצוב הארון - חשבו על הצבעים, הצורות והאלמנטים השונים מהם יורכב הארון – החל מחומרי הייצור והצבעים, וכלה בסגנון העיצוב של הארון, כולל ידיות ופרזול מקיף.

 

הגישו את התכנית בחנות ארונות - בחנות ארונות יכווינו אתכם למחלקה העיצובית, שם המעצב יבחן את הארון שלכם ויציע שיפורים שונים אשר יחדדו את מראה הארון.

 

רכישת הארון - במעמד הרכישה תוכלו לחשוב על כל מיני פריטים כמו התקני נעליים, התקני מגירה והתקני אחסון שונים להם אולי יידרש הילד שלכם. חשוב לקנות אותם בהתחשב בצרכים בלבד ולא בשל שיקולים אחרים. כמו כן, מומלץ לבצע את הרכישה בתנאי התשלום הנוחים לכם, כמובן, ובהינתן אישורה של החנות.

 

הובלת הארון - במעמד הרכישה, כשתקבלו את מסמכי האחריות והחשבונית, תוכלו לתאם מועד להובלה. ייתכן כי התקנת הארון תצא לפועל באותו מועד, אך גם אם לא – חשוב שלא לפתוח את חלקי הארון אלא להשאירם באריזה המקורית ולהמתין למתקינים.

 

התקנת הארון - בהתקנת הארון הציגו לצוות ההתקנה את המיקומים לביצוע החציבות והכנת התשתית. המתקינים יעמלו על הרכבת הארון והתשתית ויציגו לכם ארון מוכן לפעולה, מותקן במיקום שביקשתם להתקינו.

 

אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בבחירת ארונות בגדים לילדים מכל הסוגים!

 

שיין דור ארונות הינה חברה המתמחה כבר עשרות שנים בתחום הארונות ומייצרת ארונות בגדים לילדים על הצד הטוב ביותר.

 

אתם מוזמנים להתרשם מכל ארונות לדחר ילדים שלנו באולמות התצוגה, ולבחור ארון בגדים לילדים המתאים לכם ביותר.

 

באולמות התצוגה תזכו לראות ארון הזזה לחדר ילדים, ארונות לילדים בכל הגילאים, ארונות חדר ילדים מעוצבים מעץ משובח ועוד.

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט